Aktifkan MyKad Percuma

Aktifkan MyKad Di Sini:

MyKad anda akan diaktifkan secara percuma untuk membolehkan anda menikmati semua kemudahan yang mempunyai logo MyKad Smart Shopper di seluruh negara dengan mendapat diskaun di SENARAI TEMPAT (SEMAK DI SINI) dan juga anda boleh mendapat MATA GANJARAN (SEMAK DI SINI). Selamat menikmati ganjaran.

Mahu Promosi Kedai Percuma dengan dana 1.5 juta daripada MDeC, KLIK DAFTAR SINI.

24 thoughts on “Aktifkan MyKad Percuma

    • Why not? this the truth, you can check at the JPN website. Or call direct to JPN department. I’m just share to all Malaysian citizen. It’s become common in three years. But ONLY Malaysian for know.

    • Ini bukan scam, anda boleh terus mengambil no rujukan JPN dan menghubunginya untuk maklumat lanjut. Sememangnya saya menggunakan wordpress sebagai alternatif penerangan kepada proram ini dalam bahasa Melayu. Tetapi anda perlu tahu akan program ini dan percayalah bahawa ini bukan scam dan sememangnya wujud dan sah.

    • Tujuan adalah untuk mengaktifkan secara percuma dan akan membolehkan semua pemegang Mykad untuk menggunakan Mykad sebagai Kad Diskaun di semua kedai yang mengambil bahagian.
      Kelebihannya ialah pemegang Mykad akan mendapat diskaun dan mata ganjaran dengan menunjukkan Mykad di kedai yang mengambil bahagian di seluruh Malaysia.

  1. Saya dah daftar. Baru ni ja.
    Boleh sudah ka sy mendapatkn point… sbb sy d kedai perabot ni… nak beli katil. Sy tengah tunggu jwpn dr anda

Leave a comment